خبرهای داغ:

تشریح اقدامات شعبه نیروی انسانی حوزه شهدای مدافع حرم قم

مسئول شعبه نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در گفت و گویی به تشریح اقدامات این حوزه در عرصه نیروی انسانی از سند راهبردی اعتلای ۱۰ساله بسیج پرداخت.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۷۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

تشریح اقدامات شعبه نیروی انسانی حوزه شهدای مدافع حرم قم
مرتضی سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج در قم، ضمن تشریح اقدامات و آمار نیروی انسانی حوزه شهدای مدافع حرم گفت: طبق آخرین آمار سال ۱۴۰۱ بسیجیان نسبت به سال ۱۴۰۰ امروز در منطقه استحفاظی حوزه شهدای مدافع حرم شاهد رشد ۱۵ درصدی در عرصه‌های نقش آفرین بودیم که در عرصه‌های مختلف در سامانه نیروی انسانی بسیج ثبت شده است.

سلیمانی با اشاراتی بر آیاتی از سوره انفال گفت: نیروی انسانی در واقع ترسیم‌گر نقشه تحول و عامل پیشرفت و احیای بسیج است. با توجه بر آیه ۶۰ سوره انفال «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ؛ و هر چه در توان دارید از نیرو و اسبهاى آماده بسیج كنید» می‌توان گفت یکی از قوا همان بسیج است که در هر می‌دانی متناسب با خودش نهایت آمادگی و روحیه جهادی را در حوزه‌های عملیات و دفاع از مظلوم، پیشرفت و آبادانی ایجاد کرده است و در زمان‌های بحران و صعب شاهد حضور رنگین و پرشور بسیج بودیم.

سلیمانی عنوان کرد: از رسالت‌های مهم نیروی انسانی شناسایی، جذب و آموزش نیروی انسانی در عرصه‌های مختلف، نیرو‌های انسانی مورد نیاز جامعه و متخصص هم تراز با انقلاب اسلامی می‌باشد که در نهایت جذب نیروی انسانی، سازماندهی و آموزش آنان است تا بتوانیم نسل تراز انقلاب اسلامی را تربیت کنیم.

وی افزود: از رسالت‌های مهمی که شهدا بر دوش ما گذاشتند و بایستی به نحو مقتضی انجام بگیرد تولید انسان‌های در تراز انقلاب هست که ان شاءالله زمینه ساز ظهور بشوند که به حمدالله این لطف بی‌قرین خداوند است که امروز شامل حال ما شده است تا زیر سایه ولایت باشیم.

سلیمانی اظهار داشت: مهم‌ترین هدف بسیج، تربیت نیروی انسانی مؤمن، متعهد و انقلابی برای تحقق انقلاب اسلامی و کشور بوده که فی الحال با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش و اهتمام بسیجیانی که بدون هیچ چشمداشتی فعالیت کردند و حماسه آفریدند؛ فائق به عمل آمدند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انسانی در راستای جذب و تثبیت حداکثری، اهمیت ورزیدن به حفظ همدلی و وحدت ضمن پیشرفت و پیشبرد رسالت‌های مهم و تأثیر‌گذار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار