مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله

بانوان جامعه بایستی از شخصیت حضرت معصومه (س) الگو بگیرند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: باید عبادت را از حضرت معصومه(س) الگو بگیریم و در یک کلام راه حضرت معصومه(س) همان راه برادرشان امام رضا (ع) است. راه را گم نکنیم که راه سعادت این راه است.
کد خبر: ۹۵۱۷۲۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در جمع کارکنان وظیفه و پایور شهرستان آشتیان، دهه کرامت را یادآور لطیف‌ترین علائق، مهر و وفای کم نظیر یک خواهر به مقام شامخ و معنوی برادر عنوان کرد و گفت: مهر و وفایی که‌ خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برایش آسان کرده است. 

وی افزود: تمام مفاهیم سازنده ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می شوند؛ حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، کانون دعا، قرآن، نیایش و... است. دهه کرامت یادآور تمام خوبی ها و یادآور کمال انسانی است. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله دهه کرامت را یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی دانست و تصریح کرد: عظمت یک زن به عفت و پوشش او است. امروز در غرب زن به عنوان یک ابزار استفاده می شود و اگر اسلام برای زنان حجاب و عفاف را قائل شده است، می خواهد عظمت او حفظ شود و تبدیل به یک ابزار دست نشود.

حجت‌الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: باید عبادت را از حضرت معصومه(س) الگو بگیریم و در یک کلام راه حضرت معصومه(س) همان راه برادرشان امام رضا (ع) است. راه را گم نکنیم که راه سعادت این راه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار