فرمانده ناحیه بردسکن تاکیدکرد:

رزمندگان دفاع مقدس، یک الگوی موفق مدیریتی هستند/امروز کشور به برکت خون قهرمانان ملی، بیمه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن، ولایت باوری، ولایت پذیری و بصیرت را سه شاخصه مهم شهدا برشمرد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، یک الگوی موفق مدیریتی در جامعه اند و امروز کشور به برکت خون آنان بیمه است.
کد خبر: ۹۵۱۶۸۰۱
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

رزمندگان دفاع مقدس، یک الگوی موفق مدیریتی هستند/امروز کشور به برکت خون قهرمانان ملی، بیمه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی در برنامه افتخار کوچه آبروی محله که به یاد شهید محمد زنده دل در روستای بیجورد از توابع بخش مرکزی بردسکن با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و برخی از روسای ادارات و مردم روستاهای بیجورد و خور برگزار شد، ولایت باوری، ولایت پذیری و بصیرت را سه شاخصه مهم شهدای والامقام برشمرد و اظهارکرد: شهدا به معنای واقعی ولایت باور بودند و با بصیرت خود به موقع و به هنگام وظیفه خود را انجام دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسکن بیان کرد: امروز اگر بخواهیم خط و مسیر شهدا را انجام دهیم باید ولایت باوری و با بصیرت بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا دشمنان نتوانند به ویژه نسل جوان ما را به انحراف بکشانند.

وی گفت: بصیرت قطب نما و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین می‌توانیم با بیان حقایق انقلاب آنچه که شهدا از ما خواسته اند آن را اجرایی کنیم .

وی بیان اینکه امروز برگ برنده دشمن رسانه‌ آنها می‌باشد تصریح کرد: متاسفانه در جبهه حق در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده ایم که می طلبد دراین حوزه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جهادتبیین اهتمام جدی داشته باشیم.

رزمندگان دفاع مقدس، یک الگوی موفق مدیریتی هستند/امروز کشور به برکت خون قهرمانان ملی، بیمه است

فرمانده سپاه بردسکن جهاد امید آفرینی صادقانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز دشمنان به دنبال سیاه نمایی و مایوس کردن مردم هستند و با توجه به اینکه پایان امسال برگزاری انتخابات را داریم می طلبد از هم اکنون در حوزه جهاد امید و آفرینی کار کرد و با حضور در بین مردم مسایل و مشکلات آنها مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ابرازکرد: اگرچه بیش از 34 سال از دوران جنگ گذشته است ولی خانواده‌های شهدا بدانند مسیر شهدا گم شدنی نیست و همه ما مدیون زحمات خون شهدا هستیم.

وی به کرامات شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا زنده هستند هرچند امروز در بین ما نیستند ولی جوانان بدانند اسطوره ها و قهرمانان واقعی کشور شهدا هستند و امروز کشور را در همه حوزه ها بیمه کرده اند.

خاطرنشان می شود؛ این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم و حوزه امام علی (ع) و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید هاشمی نژاد و دهیاری و شورای اسلامی روستای بیجورد برگزار و با حضور مسئولان از مادر شهید زنده دل تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار