مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) تاکیدکرد:

رمز پیروزی رزمندگان در فتح خرمشهر ایثار، شجاعت و معنویت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله به ویژه فتح خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس، صرفاً جنگ کلاسیک نبود، بلکه باغیرت، شجاعت، ایثار، معنویت و اخلاق همراه بود.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۱۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کلات، حجت الاسلام برهان باقری در نشست بصیرتی و تبیینی که به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و دهه کرامت برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله پیش رو، اظهار کرد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله به ویژه فتح خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس، صرفاً جنگ کلاسیک نبود، بلکه با غیرت، شجاعت، ایثار، معنویت و اخلاق همراه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: زیرا نیروهای نظامی متخاصم آن زمان آموزش های نظامی کلاسیک را از آمریکا آموخته بودند و کمک تسلیحاتی مدرن می گرفت، لذا در نبرد کلاسیک دست ما را می خواندند، اما آنچه موجب پیروزی ما در جنگ شد همین معنویت بود.

وی با گریزی به گذشت هفته کرامت با حدیثی از امام رضا (ع) در باب رعایت حقوق شیعیان نسبت به یکدیگر مسئولان ادارات، مومنین و بسیجیان حاضر در جلسه را به رعایت حقوق یکدیگر توصیه کردند.

وی با اشاره با بیانات گهربار مقام معظم رهبری مبنی برنامه ریزی کامل و دقیق دشمن در اغتشاشات اخیر، محاسبه غلط و عدم شناخت ما را علت اصلی شکست دشمن برشمرد و تصریح کرد: در طول 44 سال از پیروزی انقلاب استکبار جهانی دست به هر حربه ای زده است که به لطف الهی با حضور به موقع مردم انقلابی فتنه ها یک به یک در نطفه خفه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با قدردارنی از تمامی بسیجیان و رزمندگان این شهرستان در نشست های بصیرتی  در پایان به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها