خبرهای داغ:

استقرار تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان میامی

شاهرود_ رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از حضور و استقرار یک تیم از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان میامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

استقرار تیم پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان میامیبه گزارش خبرنگار بسیج، حسین شیبانی گفت: در راستای بهبود وضعیت درمان در میامی جمع کثیری از باتجربه‌ترین پزشکان متخصص و فوق تخصص که از اعضای هیات علمی دانشگاه هستند با اسقرار در بیمارستان امام رضا (ع) میانی به ویزیت و بسری بیماران خواهند پرداخت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: این تیم پزشکی شامل متخصص و فوق تخصص‌های قلب، داخلی، گوارش، عفونی، زنان، اطفال، جراحی، نورولوژی (مغز و اعصاب)، اورولوژی، روانپزشک، نازایی، جراح قلب و ارتوپدی می‌باشد، که جهت ارائه خدمات درمانی تخصصی به بیماران در بیمارستان میامی مستقر خواهند شد.
شیبانی اظهار کرد:امیدواریم مردم خوب شهرستان میامی بتوانند ازحضور پزشکان متخصص و خدمات مطلوبی که ارائه می‌کنند بهره وری لازم را داشته باشند
گفتنی است این گروه پزشکی در (دو تا پنجشنبه در ماه) در شیفت صبح از ساعت ۹ صبح تا ۱۲) جهت ویزیت بیماران در شهرستان میامی حضور می‌یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار