خبرهای داغ:
استاندار فارس در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بمناسبت سوم خرداد:

فتح خرمشهر ضربه مهلکی بر پیکر استکبار جهانی بود/ مسئولان کشور خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانند

دکتر ایمانیه گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم ایشان باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران هستند و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند.
کد خبر: ۹۵۱۴۸۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

فتح خرمشهر ضربه مهلکی بر پیکر استکبار جهانی بود/ مسئولان کشور خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانند

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین گرامیداشت سالروز سوم خرداد «فتح خرمشهر» و مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس با حضور یگان های نظامی و انتظامی و مسئولان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان فارس به میزبانی سپاه فجر برگزار شد.

استاندار فارس در این مراسم با بیان اینکه فتح خرمشهر ضربه ای مهلک به استکبار جهانی بود، گفت: امروز نمایشی از وحدت نیروهای مسلح استان فارس را شاهد هستیم و از میزبانی شایسته سپاه فجر تشکر می کنم.

وی افزود: این حرکت زیبا و برگزاری صبحگاه مشترک نشاندهنده وحدت و برادری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پایه مبانی اسلامی و یکی از رموز موفقیت کشور ماست.

دکتر ایمانیه با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از آموزه های امام حسین «علیه السلام» و جهاد در راه خدا بود، گفت: امروز باید قدردان شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم ایشان  باشیم و مدیران و مسئولان کشور نیز بدانند مدیون شهدا و ایثارگران بوده و رسالت و مسئولیت خود را فراموش نکنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه خاطرات دفاع مقدس بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه است، گفت: اگر وحدت خود را حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم  و همچنان بر عهد خود باقی بمانیم مطمئنا پیروزی های بزرگتر نصیب ما خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار