خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمدی:

شرط اول رزمندگان ایمان به خدا و وحدت کلمه بود

امام جمعه طبس ، شرط اول رزمندگان ایمان به خدا و وحدت کلمه بود و ان شا الله با ولایت پذیری از این خاکریز هم عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۱۴۷۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،حجت الاسلام و المسلمین محمدی ،امام جمعه طبس در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات و نهاد ها به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت:یاد و خاطره رزمندگانی که معادلات جنگ را در این عملیات برهم زدند را گرامی می داریم.

وی افزود :سپاه و ارتش مانند دو برادر در کنار همدیگر توانستند این افتخار را برای ما به ارمغان بیاورند.

وی یاد آور شد : مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین گفنند که ما خرمشهر ها پیش رو داریم و خرمشهر های فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی امروز میدان جنگی است که باید جوانان امروز با الگو برداری از رزمندگان دوران مقدس بدرخشند.

وی تاکید کرد : شرط اول رزمندگان ایمان به خدا و وحدت کلمه بود و ان شا الله با ولایت پذیری از این خاکریز هم عبور خواهیم کرد.

امام جمعه طبس خاطر نشان کرد : امروز ابرقدرت های جهان در حال افول هستند و ما باید خودمان برای نظم نوین جهانی آماده کنیم.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خداپرست ، امام جمعه چهل دختر شاهرود گفت :نیرو های ما در دوران دفاع مقدس با استقامت توانستند پیروز شوند .رزمندگان ما چه کردند که مانند یه کوه ایستادگی کردند و خرمشهر را از چنگال دشمن پس گرفتند .

وی افزود : مروز اگر دختران ما و همسران ما در امنیت به سر می برند نتیجه تلاش های شهداست.

وی خاطر نشان کرد : خدا با ماست و ان شا الله مقام معظم رهبری ما را از این رود مانند حضرت موسی عبور خواهند داد.

خداپرست خاطر نشان کرد : امروز جنگ اراده هاست و آمریکا در حال افول هستند و دشمن با راه اندازی داعش و اغتشاشات اخیر بدنبال تنفس گیری است .

وی تاکید کرد : یقین دارم که محرم و اربعین امسال آب پاکی را بر روی دست کفتار صفتان داخلی که علیه نظام زوزه می کشند خواهیم ریخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار