خبرهای داغ:

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در جمع مردم ولایتمدار شهرستان ارسنجان

به مناسبت دهه کرامت آئین استقبال از خدام و پرچم متبرک امام رضا (ع) در قالب کاروان معنوی «زیر سایه خورشید» در شهرستان ولایتمدار ارسنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۰۰
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با دهه کرامت، میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مردم ولایت مدار شهرستان ارسنجان امروز با حضور در گلزار شهدای انصار الحسین به استقبال از پرچم متبرک و خدام بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) رفتند.

استقبال کنندگانی که خود را به گلزار شهدا رسانده بودند، با میهمان نوازی به استقبال خادمان امام رضا(ع) رفته و سپس خدام حریم رضوی با همراه داشتن پرچم متبرک آن امام همام به عنوان سفیران معنوی به میان مردم رفتند تا فضا رنگ و بوی امام رئوف به خود بگیرد.

کاووس رضایی فرماندار شهرستان ارسنجان در این مراسم گفت: امروز دهه کرامت و سوم خرداد با عطر خادمان حرم امام رضا(ع) در شهرستان همراه شده واین موضوع بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: گاهی خداوند بندگان خود را با یک جذبه مورد آزمایش قرار می‌دهد و امروز نیز این توفیق شامل ما شده تا در کنار مضجع نورانی شهدا، پرچم امام رضا را که باب رحمت و واسطه فیض الهی است، زیارت کنیم.

حجت الاسلام بهرامی امام جمعه محترم شهرستان ارسنجان نیز ضمن تشکر از خدام باکرامت علی ابن موسی الرضا(ع) که با حضور خود عطر، بو و پرچم امام رضا را در این شهرستان ولایتمدار و مضجع نورانی شهدا، طنین انداز کردند، گفت: امیدوارم این پرچم با عظمت با برگزاری مراسمات مختلف جذبه ای برهمه قلوب شود.

سرگرد پاسدار علی قانع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارسنجان هم در ادامه این مراسم اظهار داشت: با ورود کاروان خادمان حرم رضوی در ارسنجان جلوه های معنوی خاصی ایجاد شده و شهرستان حال و هوای امام رضایی گرفته و عطر شمیم حرم رضوی در شهرستان پراکنده می شود.

وی استقبال پرشور مردم از خدام حرم امام رضا (ع) را نشان از قلب پاک و باصفای اقشار مختلف مردم به خاندان اهل‌بیت (ع) دانست و گفت: این برنامه معنوی باعث تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت اهل بیت، مهرورزی و بیان کرامات امام رضا (ع) برای محبان این امام رئوف است.

به گزارش بسیج، مدیحه‌سرایی و بیان کرامات زندگی هشتمین نور آسمان امامت و ولایت، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و حضور در مراسم باشکوه گرامیداشت سوم خرداد از دیگر برنامه های خدام حریم رضوی در شهرستان ارسنجان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار