خبرهای داغ:
مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه نینوا:

پیاده روی ده هزار نفری در گرگان بمناسبت فتح خرمشهر/شرکت 12 تیم در مسابقات فوتسال سوم خرداد

سرهنگ پاسدار حسین کامرانی گفت: تربیت بدنی سپاه نینوا جهت مناسبتهای ولادت حضرت معصومه (س) و سوم خرداد جهت ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مردم به ویژه جوانان برنامه هایی در سطح استان در حال اجرا دارد.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۱۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

پیاده روی ده هزار نفری در گرگان بمناسبت فتح خرمشهر/شرکت 12 تیم در مسابقات فوتسال سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار حسین کامرانی مسئول معاونت تربیت بدنی سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر گفت: تربیت بدنی سپاه نینوا جهت مناسبتهای ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و سوم خرداد جهت ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مردم به ویژه جوانان برنامه هایی در حال اجرا دارد که این برنامه های ورزشی بصورت استانی در سراسر استان برگزار می گردد.
وی افزود: کوه پیمایی و پیاده روی خواهران بسیجی که با برنامه های متنوع و مسابقات و جوایز همراه میباشد این برنامه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در شرف اجرا میباشد که الحمدلله با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است که تا کنون حداقل ده هزار نفر در این پیاده روی در سراسراستان شرکت نموده اند.
مسئول تربیت بدنی سپاه نینوا خاطرنشان کرد: مسابقات فوتبال استانی بسیج که بمناست سوم خرداد ماه با شرک12 تیم برگزارمی شود.
کامرانی اظهار داشت: مسابقات کبدی بسیج ویژه برادران که در این برنامه از استانهای دیگر11 تیم نیز اعلام آمادگی کرده اند و مقرر است از تاریخ سوم تا پنجم خرداد در محمد آباد گرگان برگزار شود.
وی در پایان تصریح کرد: کوه پیمایی ویژه برادران بسیج که مقرر است در تاریخ 5 خرداد ماه هر شهرستان به بلندترین قله مرتفع شهر خود صعود نماید و این برنامه در مرکز استان توسط تیم کوهنوردی بسیج به قله گاوکشان صعود خواهد کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار