خبرهای داغ:

سردار شهید سلیمانی عاشق مردم و خدمت به آن‌ها بود/گذشت و اخلاص دو ویژگی شاخص شهید مقاومت

شاهرود_ دوست و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر گذشت و اخلاص این سردار در زندگی شخصی و اجتماعی گفت: سردار سلیمانی حتی برای دشمنش نیز گذشت. انصاف داشت.
کد خبر: ۹۵۱۴۳۷۳
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

سردار شهید سلیمانی عاشق مردم و خدمت به آن‌ها بود/گذشت و اخلاص دو ویژگی شاخص شهید مقاومتبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار ابراهیم شهریاری یار دیرین و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همایش راویان عشق، بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی با تقدیر از بزرگداشت مقام شهدا و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شاهرود، اظهار کرد: در بسیاری از شهر‌ها با خواهش و درخواست تصویر سردار مقاومت و بقیه شهدا نصب می‌شود، اما در شاهرود ما در جای جای آن شاهد نقش تصاویر شهدا و بزرگداشت آنهاست که از مدیریت شهری در این راستا تشکر می‌کنم.
او در ادامه سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و سیره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این سردار شهید جبهه مقاومت در همه حال در خدمت خانواده و بویژه پدر و مادرش بود و تا پایان عمر آن‌ها را بزرگ و عزیز داشت.
همرزم و دوست صمیمی سردار دل‌ها با بیان خاطراتی از این شهید افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار عاشق مردم و خدمت به آن‌ها بود و حفظ آبروی مردم و توجه به جوانان و جذب آن‌ها برایش مهم بود.
شهریاری با اشاره به علاقه زیاد حاج قاسم به خانواده شهدا و تکریم و بزرگداشت آنها، تصریح کرد: تاکید سردار شهید مقاومت جذب حداکثری مردم به نظام و انقلاب اسلامی بود و تمام تلاش خود را در این راستا صرف می‌کرد تا برای انقلاب و اسلام نیرو جذب کند.
او با بیان اینکه محور مقاومتی که امروز در منطقه است به برکت تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، گفت: تکریم و تعظیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است و باید در این راه از ناملایمات و سرزنش‌ها نترسید و راه شهدا را محکم ادامه داد.

سردار شهید سلیمانی عاشق مردم و خدمت به آن‌ها بود/گذشت و اخلاص دو ویژگی شاخص شهید مقاومتشهریاری با بیان اینکه سردار سلیمانی تیربراب دشمنانش نیز رئوف و مهربان بود، افزود: فردی که برای بمب گذاری بیت الزهرا (س) توسط اطلاعات دستگیر شد، بعدداز محاکمه و حکمی که صادر شد، سردار شهید سلیمانی واسطه شد تا وی را آزاد کنند چرا که می گفت سلیمانی چه کسی است که او را ترور کنند و یا کسی برای او کشته شود و بر آزادی این فرد تاکید کرد که اگر آزاد نشود این موضوع را رسانه ای می کند،چون خانواده او بی گناه هستند و در آینده ضربه می خورند.
محسن احمدی شهردار شاهرود نیز در این ابتدای این مراسم با خیرمقدم به ارائه گزارشی از اقدامات مدیریت شهری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و با اشاره به خاطره‌ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: وقتی یکی از دوستان این شهید وی را در خواب می‌بینند توصیه ایشان برای رسیدن به مقام شهدا تقوا و خدمت به مردم است و باید همه مسئولان این دو را سرلوحه کار خود قرار دهند.
حمید محبی رئیس شورای شهر شاهرود نیز در این مراسم با خیرمقدم از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری این همایش تقدیر و بر تکریم و تعظیم و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد.
در این مراسم که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهرود برگزار شد کلیپی از فعالیت‌های شهرداری شاهرود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پخش و شهری در وصف سردار مقاومت قرائت گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها