فرمانده ناحیه سپاه خلیل آباد خبر داد:

اهداء 200 بسته معیشتی بین نیازمندان خلیل آباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد از اهداء 200 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه به مناسبت دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۳۹۶۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد؛ سرهنگ پاسدار حسن مقدم در حاشیه توزیع بسته های معیشتی که با حضور امام جمعه و فرماندار و دیگر روسای ادارات برگزار شد، اظهارکرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی با عنایت به فرمان مقام معظم رهبری و به مناسبت مختلف در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد ادامه داد: 200 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه شامل کالا های مورد نیاز بین نیازمندان و اقشار محروم توزیع شد.

وی با بیان این‌که ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۱ میلیون تومان است گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی توزیع این بسته‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد بیان کرد: دستگیری از مستمندان همواره از سوی بزرگان دین مبین اسلام توصیه شده و علاوه بر آن جزو دستورات دینی است تا جایی که در قرآن کریم در هرجایی که به اقامه نماز دستور داده شده، به دنبال آن به پرداخت زکات و کمک به دیگران نیز اشاره شده است.

حجت الاسلام ناهیدی امام جمعه شهرستان خلیل آباد فعالیت های سپاه در اجرای طرح های مواسات وهمدلی ستود و افزود: به نوبه خود از زجحمات وپیگیری های سپاه ناحیه شهرستان در اجرای طرج های مواسات سپاسگزارم.

به گفته فرمانده سپاه خلیل آباد از ابتدای امسال بیش از 1300 بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در شهرستان توزیع شده است.

 

خبرنگار : مبین شريعتمداریان 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار