خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس:

حماسه آزادسازی خرمشهر یک حادثه بی‌نظیر در جهان است/برگزاری 1520 برنامه در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر

سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی گفت: آنچه که رزمندگان ما را به پیروزی رساند در راس همه آنها توکل و اعتماد به خداوند بود این درسهای حماسه خرمشهر است اگر به این درسها توجه کنیم پیروز خواهیم بود
کد خبر: ۹۵۱۳۹۲۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

حماسه آزادسازی خرمشهر یک حادثه بی‌نظیر در جهان است/برگزاری 1520 برنامه در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی دبیر ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سوم خرداد در تقویم ۴۳ مناسبت گرامیداشت برنامه های مرتبط با دفاع مقدس به عنوان هفتمین برنامه است که امسال با شعار «ما متحدیم» برنامه های خود را اجرا خواهد کرد.

وی افزود: حماسه آزادسازی خرمشهر یک حادثه بی‌نظیر در جهان است که وقتی به ابعاد مختلف این عملیات توجه میکنیم پی میبریم ، این عملیات در اوج اقتدار و اتحاد و همدلی اتفاق افتاد.

کاظمی اظهار داشت: در همه جنگ ها دو موضوع مطرح می شود، جنگ هایی که با شرایط ایران بود، یا باید تسلیم شود و یا از کشورهای دیگر استفاده کند تا بتواند در مقابل متجاوزین ایستادگی کند امام راحل(ره) راه سوم را در ادبیات سیاسی جهان ترسیم کرد یعنی نه به بلوک شرق اتکا کرد و نه به بلوک غرب، بلکه انقلاب اسلامی را به عنوان راه سوم مطرح کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان تصریح کرد: آنچه که رزمندگان ما را به پیروزی رساند در راس همه آنها توکل و اعتماد به خداوند بود این درسهای حماسه خرمشهر است اگر به این درسها توجه کنیم پیروز خواهیم بود و بعد از آن توکل به خدا و توسل به ائمه بوده و بعد از آن اتحاد بین سپاه و ارتش در تمامی قرارگاه های فتح خرمشهر گردان های سپاه و ارتش در کنار هم قرار می گرفتند.

وی با اشاره به روز دزفول خاطرنشان کرد: دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی است که در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری این لقب به دزفول داده شد.

کاظمی عنوان کرد: ۱۵۲۰ فعالیت فرهنگی ورزشی اجتماعی عمرانی در قالب ۴۱ برنامه شاخص از طریق ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر تدوین شده است.

وی با بیان برخی برنامه های اجرایی اذعان داشت: صبحگاه مشترک نظامی، نواختن زنگ مقاومت، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت المقدس، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر حماسه فتح، تجلیل از فاتحان خرمشهر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت روز مقاومت دزفول با حضور خدام رضوی، جشنواره فرهنگی ورزشی، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، پروژه کلنگ زنی ۱۸ واحد منازل سازمانی سپاه نینوا در گرگان، برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات، رو نمایی از کتاب دفاع مقدس از برنامه های اجرایی در ستاد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار