خبرهای داغ:
گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) :

برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق(علیه السلام)

به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) مراسم سوگواری روز شهادت همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت با حضور مردم محلی، رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در منزل آیت الله شوشتری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۴۱۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) مراسم سوگواری روز شهادت همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهل بیت با حضور مردم محلی، رزمندگان و بسیجیان گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در منزل آیت الله شوشتری برگزار شد.

فرمانده گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و حدیث شریف کساء شروع و بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین سید عطار سخنرانی ارزشمند و مختصری در  وصف امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) مطالبی را عنوان نمود.

بعد از اتمام سخنرانی ، مداحان اهل بیت کربلایی علی رحیمی و حسام صابری با نوای گرمشان مجلس را مزین به توسل به اهل بیت  کردند.

در پایان حاضرین مهمان سفره کرم امام جعفر صادق (علیه السلام) شدند، بعد از این مراسم رزمندگان و بسیجیان گردان توفیق دیدار با آیت الله شوشتری نیز داشتند.

لازم به ذکر است جانشین محترم لشکر مقدس 14 امام حسین (علیه السلام) در بین رزمندگان گردان یکم فاتحین حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) در این جلسه حضور پیدا کرد.

گفتنی است در طی این مراسم یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید شوشتری (پسرعموی آیت الله شوشتری) گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار