خبرهای داغ:

حوزه بسیج عشایری فتح المبین شوش مقام اول را کسب کرد

جانشین فرمانده سپاه شوش گفت: حوزه مقاومت بسیج فتح المبین سپاه شوش به مقام اول حوزه های مقاومت بسیج عشایری در سطح سپاه استان دست یافت.
کد خبر: ۹۵۱۳۳۳۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش ؛در اولین روز هفته بسیج عشایری، سروان پاسدار احسانی فرد جانشین فرمانده سپاه شوش، فرمانده حوزه عشایری فتح المبین و مسئول بسیج سازندگی و جمعی از بسیجیان این حوزه با حضور در دفتر امام‌جمعه شهرستان با وی دیدار و گفتگو کردند.

سروان احسانی فر در این دیدار با اشاره به عملکرد کلی از فعالیتهای حوزه بسیج عشایری شهدای فتح المبین گفت: این حوزه در برنامه ها و رویدادهای مختلف مانند ؛ حادثه سیل ، ویروس کرونا ، فرهنگی ، بسیج سازندگی و دیگر برنامه ها فعالیت خوب و سازنده ای داشته است.

 

جانشین فرمانده سپاه شوش تصریح کرد: حوزه عشایری سپاه شوش توانسته است به مقام اول حوزه های مقاومت بسیج عشایری در سطح سپاه استان دست یابد که بدون تردید، این موفقیت را باید حاصل کار گروهی و جهادی بسیجیان غیور و عموم مردم و بخش فتح المبین می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه شوش نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج عشایری گفت: عشایر و بسیجیان قبل و بعد از انقلاب و به ویژه در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، برای ارتقا، توسعه و دفاع از ایران اسلامی ایثار و رشادت های بی شماری از خود نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار