خبرهای داغ:
به مناسبت روز بسیج عشایری:

هم اندیشی مسئولان برای حل مشکلات عشایر استان

به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج عشایری، جلسه هم اندیشی برای حل مشکلات عشایر استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۳۲۰۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ 29 اردیبهشت یادآور دیدار تاریخی عشایر کشور با بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358 و تداعی کننده وفاداری و ولایتمداری عشایر قهرمان به آرمان های والای امامین انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، که این روز در سازمان بسیج مستضعفین به نام روز بسیج عشایری نامگذاری شده است.

به همین مناسبت جلسه هم اندیشی برای حل مشکلات عشایر استان چهارمحال و بختیاری  در ناحیه مقاومت بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های مختلف مرتبط با امور عشایری برگزار شد.

 جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در حاشیه این جلسه گفت: 29 اردیبهشت به مناسبت سالروز تشکیل بسیج عشایری، دیداری نماینده مقام معظم رهبری در استان خواهیم داشت که این جلسه برای ایجاد وحدت رویه بین ادارات و نهادها و سازمان های خدمتگزار به عشایر تشکیل شد.

سرهنگ پاسدار علی بیژنی افزود: با تصمیم های گرفته شده در این جلسه مقرر شد خدمات رسانی بهتر و مصمم تر به عشایر از سوی دستگاه ها و نهادهای مقدس جمهوری اسلامی که در استان چهارمحال و بختیاری مستقر شده اند، انجام شود.

وی، با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر برای رفاه و آسایش عشایر، جهاد تبیین و تقویت جنبه های معنوی، دینی، اعتقادی، و اقتصادی را از رویکردهای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج عشایری و 29 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج عشایری برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار