مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه تربت جام تاکیدکرد:

عدم سواد رسانه ای بیشترین گرفتاری این حوزه/هدف دشمن، فروپاشی نظام گرم خانوادهِ با القای تفکرات غلط است + عکس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام گفت: هدف دشمن فروپاشی نظام خانواده با القای تفکرات غلط است تا مردم را از انقلاب و نظام جدا کند، راه برون رفت از فتنه ها؛ تمسک به قرآن، بصیرت و داشتن سواد رسانه است.
کد خبر: ۹۵۱۳۰۸۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام؛ حجت الاسلام مهدی غلامی در مراسم اجتماع صادقیون تربت جام که با حضور مسئولان و مردم شهید پرور تربت جام در محل مسجد امام صادق علیه السلام تربت جام برگزار شد، اظهارکرد: اگر می خواهیم در مقابل دشمن مبارزه کنیم قرآن باید در زندگی حاکم باشد؛ دشمن با تفکرات غلط و عناوین مختلف برای فروپاشی خانواده ها برنامه ریزی کرده است.

وی با اشاره دوران زندگی و امامت امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: حضرت امام صادق(ع) پنج کار مهم و اساسی را انجام دادند که برکات مهمی برای مسلمانان داشت، احیای کتاب الهی ،قرآن را از قربت نجات دادند؛ احیای سنت نبوی، علوی و حسینی (ع) و تربیت شاگردان همچون رهبری معظم انقلاب اسلامی نایب امام زمان(عج) که سبک زندگی اسلامی و ایرانی را برای مردم تشریح کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با اشاره به دهن کجی یک مرکز دانشگاهی به نظام بیان کرد: کار به جایی رسیده که این مرکز دانشگاهی، دل خانم بدحجاب را پاک جلوه می دهد و به جای عذر خواهی، دهن کجی به نظام را ادامه می دهد.

حجت الاسلام  غلامی خاطر نشان کرد: دفاع از جمهوری اسلامی، کمک به دولت و مردم و همچنین امیدآفرینی کارخیر است؛ همه تکلیف داریم کار خیر انجام بدهیم؛ معروف های به زمین مانده را احیا کنیم در کارهای خیر مسابقه بگذاریم و صدقه جاریه انجام بدهیم.

وی در پایان بیان کرد: امروز گرفتاری در حوزه رسانه است؛ دشمن با تفکرات غلط قصد دارد مردم را از انقلاب جدا کند و همه ما باید هوشیار باشیم که هدف اصلی دشمن با عناوین مختلف فروپاشی بنیان خانواده ها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار