خبرهای داغ:

آیین بهره برداری پروژه خط انتقال آب از رودخانه مارون به نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان

باحضور نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری، جمعی از مسئولان شهرستان بهبهان، مسئولین ارشد شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا و هلدینگ برق و انرژی غدیر؛ خط انتقال آب از رودخانه مارون به نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۳۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان، باحضور نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری، جمعی از مسئولان شهرستان بهبهان، مسئولین ارشد شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا و هلدینگ برق و انرژی غدیر؛ خط انتقال آب از رودخانه مارون به نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان به بهره برداری رسید.

 

محمدطلا مظلومی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: در سال های گذشته صنعت برق کشور دچار چالش هایی بود که موجب نارضایتی و اختلال در زندگی روزمره مردم شده بود، از این رو طی جلسات متعدد با وزیر نیرو واعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، پس از تعاملات و همفکری های لازم طرح هایی ارائه گردید که میزان کسری برق کشور در اسرع وقت با تقویت نیروگاه های موجود و تعریف نیروگاه جدید رفع گردد.

 

مظلومی در ادامه افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان یکی از برترین نیروگاه های کشور است که بالاترین راندمان تولید برق را دارد و بهره برداری و تکمیل فاز دوم این نیروگاه می تواند کمک شایانی به چالش کسری برق در کشور و حوزه انتخابیه ایفا نماید.

 

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: افتتاح و بهره برداری این پروژه، می تواند زیرساخت لازم جهت تسریع در ساخت فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار