خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) قم

نشست بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام دکتر الهی نژاد فعال سیاسی با موضوع جهاد تبیین در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۲۲۹۱
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

برگزاری نشست بصیرتی در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر الهی نژاد در این نشست با اشاره به تفسیر آیه 36 سوره نحل،به بیان راهبردهای قرآنی در خصوص جهاد تبیین پرداخت و گفت: خداوند پیغمبرانش را با دو راهبرد اساسی عبودیت و اجتناب از طاغوت مبعوث نمود.

وی اضافه کرد: در الگوی حکمرانی معاویه و معاویه صفتان اجتناب از طاغوت مطرح نمی‌شود، در نگاه پیروان این مکتب عبودیت جنبه شخصی دارد نه اجتماعی ازاین‌رو عبودیت را صرفاً در مسجد و محراب می‌بینند نه مسائل اجتماعی، لکن نیازی به مبارزه با طاغوت نمی‌بینند.

الهی نژاد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تحرکات و توطئه‌های دشمنان، اظهار داشت: امروز بیشترین تحرک دشمنان ما ، علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی ، تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای است در خصوص جنگ شناختی و جنگ ترکیبی است.

وی در ادامه این نشست مباحثی در خصوص تحولات داخلی کشور و منطقه‌ای و همچنین در حوزه سیاست خارجه و روابط بین‌الملل مطرح و در پایان به سؤالات افراد پاسخ داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار