خبرهای داغ:
رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه :

پایه های ارتش جهان اسلام در منطقه به برکت خون شهدا شکل گرفته است / شهدا موجب عزت و سربلندی امت اسلامی هستند

سردار خادمی گفت: پایه های ارتش جهان اسلام امروز در منطقه تحت فرماندهی خالصانه شهید سلیمانی شکل گرفته و مرز های جغرافیایی دیگر برای انقلاب اسلامی معنایی ندارد.
کد خبر: ۹۵۱۱۶۷۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

پایه های ارتش جهان اسلام در منطقه به برکت خون شهدا شکل گرفته است / شهدا موجب عزت و سربلندی امت اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم مقداد مهقانی گفت: شهدا موجب عزت و سربلندی امت اسلامی هستند و این نعمت امنیتی که از آن برخورداریم به برکت خون شهداست و اگر شهید مهقانی و شهید حیدری در فاصله هزاران کیلومتر از مرز ما نمی جنگیدند باید در مرز خودمان با دشمن روبرو می شدیم.

وی افزود: پایه های ارتش جهان اسلام امروز در منطقه تحت فرماندهی خالصانه شهید سلیمانی شکل گرفته و مرز های جغرافیایی دیگر برای انقلاب اسلامی معنایی ندارد.

خادمی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از نام جبهه مقاومت هم وحشت دارد و ما را نیروهای ایده محور می داند که اگر در کنار ایده محوری ، تکنولوژی محور بشود یک بحران برای استکبار شکل خواهد گرفت.

رئیس سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه خاطر نشان کرد: سردمداران استکبار جهانی چون می دانند نمی توانند نیروی ایده محور تربیت کنند و به مصاف با بفرستند به دنبال تضعیف اخلاق ، اعتقاد و بنیان فکری مردم ما هستند. 

وی در پایان اذعان داشت: جنگ شناختی یک مدل جنگ جدید است که باور ها ، اعتقادات و آرمان های جامعه ما را نشانه رفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار