خبرهای داغ:
جانشین معاونت سیاسی سپاه:

دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران بیکار نمی‌نشیند/ جهاد تبیین به عنوان وظیفه فوری و قطعی است

عزیز غضنفری گفت: دشمنان همه امکانات خودشان را پای کار آوردند و به خیال خودشان میخواهند کار را برای ایران و ملت ایران دشوار کند و ما هم باید متناسب با همین جریان آماده باشیم.
کد خبر: ۹۵۱۱۴۴۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران بیکار نمی‌نشیند/ جهاد تبیین به عنوان وظیفه فوری و قطعی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ عزیز غضنفری جانشین معاونت سیاسی سپاه در نشست علمی تخصصی مدیران سیاسی سپاه در گلستان گفت: اولویت اصلی که ما در برنامه های خود قرار میدهیم تحقق راهبردی است که مقام معظم رهبری در ابتدای سال بیان کردند و تمام برنامه ها باید حول همین در صورت مقام معظم رهبری باشد.

وی افزود: همه می دانیم دشمن در مقابل جمهوری اسلامی ایران بیکار نمی‌نشیند و در حوزه جنگ ترکیبی وارد میدان شده است و با توجه به در پیش داشتن انتخابات فعالیت های شان را بیشتر هم خواهند کرد.

غضنفری گفت: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان وظیفه فوری و قطعی معرفی کردند و باید درک کنیم که این جهاد در چه شرایطی قرار است رقم بخورد.

جانشین معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: دشمن بعد از اینکه در جبهه های مختلف تلاش خود را علیه ایران کرد و فعالیت هایش را انجام داد، الان به زعم خودش با جنگ ترکیبی می‌خواهد کار ایران را تمام کند و راه مقابله با این جریان جهاد تبیین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان همه امکانات خودشان را پای کار آوردند و به خیال خودشان میخواهند کار را برای ایران و ملت ایران دشوار کند و ما هم باید متناسب با همین جریان آماده باشیم. معاونت سیاسی سپاه در همین راستا مجموعه‌ای از اقدامات فکری را انجام می دهد و یکی از این برنامه ها نشست های بصیرتی و جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار