خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی:

استفاده از همه ظرفیت‌های استان در کیفیت بخشی به جشن‌های گرامیداشت روز دختر

اسدزاده گفت: داد: از همه ظرفیت‌های موجود به منظور کیفیت بخشی به روند برگزاری جشن‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۶۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرشته اسدزاده مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن سراسری ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف هماهنگی جهت اجرای برنامه های اثر بخش و با بیشترین میزان همکاری بین بخشی برگزار شده است.


وی ضمن تشکر از همراهی دستگاه‌ها در اجرای جشن‌های ویژه اعیاد ملی و مذهبی، به تشریح شیوه نامه ابلاغی معاونت امور زنان ریاست جمهوری پرداخت و اظهار داشت: با هم افزایی و تعامل همه حوزه‌ها می‌توانیم روز دختری متفاوت برای دختران استان رقم بزنیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، نشاط و شادابی را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جامعه عنوان کرد و گفت: می‌توان از فرصت اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی برای ایجاد شرایطی شاد و متناسب با روحیات قشر جوان و نوجوان استفاده نمود.

اسدزاده با اشاره به روایات ائمه طاهرین (ع) دختران را حسنات و پسران را نعمات خانواده برشمرد و با اشاره به اینکه حسنات موجب اجر و پاداشند، اظهار داشت: دربرخی از روایت ها، دختران دروازه برکت و رحمت بر اهل خانه عنوان شده اند.

وی با تأکید بر جایگاه رفیع دختران در دین مبین اسلام، متذکر شد: متأسفانه علیرغم تبلیغاتی که در رسانه‌ها صورت می‌گیرد، در غرب شأن و جایگاهی برای شخصیت زنان قائل نیستند و به زنان و دختران نگاهی ابزاری می‌شود.

به گفته وی؛ تلاش دشمنان برای احاطه بر فرهنگ غنی خانواده‌های ایرانی و تغییر رویه فاطمی دختران ما، راه به جایی نخواهد برد.

در ادامه این جلسه، پس از آسیب شناسی برنامه‌های سال¬های گذشته، نظرات و پیشنهادات اعضا جهت کیفیت بخشیدن به برنامه‌های دهه کرامت و به طور ویژه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) جمع بندی شد.

اجرای رویداد پدر دختری، افتتاح بازارچه عفاف و حجاب، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات دختران، برگزاری جشنواره دختران آفتاب و اجتماع بزرگ بانوان در جنب کاجستان، برگزاری پویش دختر، مادر و مادر بزرگ از جمله برنامه‌هایی است که براساس مصوبات این جلسه ویژه روز دختر در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار