خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان قم

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با حضور جانشین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۱۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سازمان بسیج اقشار متخصصین سپاه استان قم

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسین دشتی در بخشی از این مراسم با اشاره به جایگاه و منزلت شهید مرتضی مطهری از وی بعنوان یکی از استوانه‌های فکری ونظری مهم انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به توصیه و سفارش‌های موکد قرآن کریم نسبت به علم و دانش اندوزی، ابراز داشت: کسب دانش و فهم درست و صحیح از نظام خلقت و کشف روابط بین ارکان جهان هستی در مفاهیم و متون دینی دارای اهمیت بالایی است.

حجت الاسلام دشتی، با اشاره به جایگاه علمی و‌اندیشه‌ای والای شهید مطهری، خاطرنشان کرد: شرح درس علامه طباطبائی در قالب کتاب اصول و روش رئالیسم که برگرفته از مسائل جدید فلسفه غرب است از جمله نمود‌های بالای علمی این شهید گرانقدر می‌باشد.

وی با بیان اینکه علم دارای آثار متعددی در زندگی و شخصیت فرد است، تصریح کرد: انسان با افزایش علم اگرچه در جسم خود تغییری حس نمی‌کند اما روح و شخصیت خود را کامل می‌کند و این مسأله خود نقطه مقابل مادی گرایان است که در جسم و آثار آن متوقف شده‌اند؛ از این رو اگر انسان بخواهد به دنبال رشد و تکامل حقیقی باشد نیازمند علم‌آموزی است زیرا که علم نور است و تنها علما هستند که دارای خشوع الهی هستند.

در این مراسم همچنین از مدیران و مربیان نمونه عقیدتی در بسیج اقشار قم تقدیر شد.

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سازمان بسیج اقشار متخصصین سپاه استان قم

مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی در سازمان بسیج اقشار متخصصین سپاه استان قم

ارسال نظرات
آخرین اخبار