در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مداحان بام ایران بیان شد؛

هیئات مذهبی بهترین بستر برای گفتمان سازی است

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان هیئات مذهبی بهترین بستر برای گفتمان سازی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در عرصه های فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۴۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، با اعلام این خبر گفت: رده های اقشاری بسیج با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی و متناسب با رسالت ذاتی هر قشر نقش به سزایی در حل مشکلات کشور دارند.

 مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار استان، با اشاره به گستردگی ه‍یئات مذهبی در شهر ها و روستا ها نیز با توجه به مقبولیت جامعه مداحان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام افزود: امروز در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی مقام معظم رهبری مطالبات و انتظاراتی را هم از مسئولین و هم از مردم دارندکه هیئات مذهبی به عنوان تشکل‌های مردمی و با بسیج جوانان و نوجوانان می بایست در احصا و حل ومعظلات فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی کنند.

سرهنگ موسوی برگزاری جلسات هم اندیشی و استفاده از ظرفیت فکری و معنوی نخبگان بسیج مداحان اعم از مداحان و ستایشگران مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی را در قالب برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز در سطح شهرستان و استانی را مورد تاکید قرار دادند و خاطر نشان کرد: می بایست نهادها و دستگاه‌های اداری خود را ملزم به حمایت از ظرفیت بسیج و هیئت ها در اجرای برنامه های فرهنگی بدانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار