خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

احیای هفت تپه در راهیان نور ۱۴۰۱ صورت گرفت / در سال گذشته ۲۵۰۰ یادواره شهدا در گلستان برگزار شد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: کار راهیان نور یک حرکت بزرگ و با عظمت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج مجاهدت های شهدا بین نسل جوان و نوجوان است.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

احیای هفت تپه در راهیان نور ۱۴۰۱ صورت گرفت / در سال گذشته ۲۵۰۰ یادواره شهدا در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تجلیل از خادمین شهدا و دست اندرکاران راهیان نور و اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور گفت: کار راهیان نور یک حرکت بزرگ و با عظمت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج مجاهدت های شهدا بین نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶ هزار گلستانی به مناطق عملیاتی شمال غرب ، غرب و جنوب غرب اعزام شده اند و بستر عزیمت های مردمی نیز در راهیان نور امسال فراهم شد.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ ، ۲۵۰۰ یادواره شهدا در سراسر استان برگزار شده که نشان می دهد مردم عزیز این استان دل در گروی آرمان های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: کار مبارکی که در راهیان نور ۱۴۰۱ رخ داد احیای یادمان شهدای هفت تپه و حضور زائران گلستانی در مقر لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس بود و ساخت اردوگاه و آسایشگاه برای زائران در هفت تپه را دنبال میکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار