خبرهای داغ:

آئین شکرگزاری برداشت گندم در مزارع قیروکارزین برگزار شد

آئین شکرگزاری برداشت گندم در مزارع قیروکارزین با حضور مسئولین و جمعی از کشاورزان در یکی از باغات روستای کرکویه بخش افزر شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۰۸۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین شکرگزاری برداشت گندم در مزارع قیروکارزین با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه، معاونت فرمانداری، رئیس جهاد کشاورزی، مهندسین بسیج جامعه کشاورزی و جمعی از کشاورزان در یکی از باغات روستای کرکویه بخش افزر شهرستان برگزار شد.

امام جمعه قیروکارزین در این مراسم با اشاره به شکرگزاری در درگاه الهی سبب افزودن نعمات الهی خواهد شد گفت: بر اساس آیات قرآن کریم دانه ی گندمی که در زمین میکارید هفتاد خوشه از آن برداشت میکنید این شما نیستید که زارعت میکنید بلکه خدای سبحان و قادر است.

محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین در ادامه طی سخنانی از همکاری و اقدامات مشترک بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی شهرستان پرداخت و با بیان اینکه ۳۲ مهندس بسیج جامعه کشاورزی با جهاد کشاورزی همکاری می کنند گفت: مهندسین در ثبت قرارداد گندم با کشاورزان با جهاد کشاورزی همکاری داشتند و در این زمینه در افزایش بهره وری گندم اثر گذار بوده اند.

وی افزود: مهندسین کشاورزی در سال گذشته در کنترل و پیشگیری آفت سوسک سرخرطومی نخیلات با جهاد در کارگاه های آموزشی همکاری داشتند و در همین راستا از مهندسین کشاورزی و بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی از اقدامات در این زمینه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

حیدری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان از افزایش گندم در شهرستان به سبب بارندگی سال زارعی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار