خبرهای داغ:

شهید مطهری معلم واقعی ما برای همه دوران هستند

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: شهید مطهری در زمان حیات خود حیثیت معلمی داشتند و هم بعد از آن با کتاب های خود معلم بسیاری از افراد و اقشار بودند.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۳۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با هدف بزرگداشت هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته‌ شوراها دیدار با رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه، سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسيج سپاه ناحیه‌ سرخه و جمعی دیگر از معاونان آموزش و پرورش شهرستان و اعضای شورای شهر با محمدرضا سبوحی، حسین احسان و محمد احسانی از رزمندگان فرهنگی عرصه جهاد و شهادت دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین اشرف با اشاره به اینکه این دیدارها به همت سپاه ناحیه شهرستان سرخه و بسیج به صورت هفتگی انجام می شود، اظهار کرد: هدف از این سرکشی ها تجلیل نمادین فرهنگ ایثار و مقاومت، یادبود دوران دفاع مقدس و بزرگداشت ایام و ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان جهت انتقال به نسل آینده است.

او در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، استاد شهید که هم در زمان حیات خود حیثیت معلمی داشتند و هم بعد از آن با کتاب های خود معلم بسیاری از افراد و اقشار بودند.

امام جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: دلاورمردان عرصه جهاد با حضور در صحنه های مختلف جامعه از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع  کرده و با عمل به دستورات و احکام الهی، الگوی شایسته ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به شمار می آیند.

او اضافه کرد: باید سیره این عزیزان با بهره‌گیری از راهکارهای متنوع و مختلف به جوانان انتقال یابد تا شناخت آن‌ها از نحوه زندگی آنها ارتقا یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار