خبرهای داغ:

یادواره شهدای خانگی ویژه معلم شهید در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری یادواره شهدای خانگی همزمان با هفته معلم در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته معلم و شهادت شهید مطهری، یادواره شهدای خانگی در منزل خواهر معلم شهید ابوالقاسم نجار به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان اظهار کرد: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه یک معلم بود. آثار شهید مطهری در اثر شهادت ایشان در دل جامعه جا باز کرد و به همه و به خصوص به معلمین توصیه می کنم دست‌نوشته‌ها و سخنرانی‌های شهید مطهری را بخوانند.

او افزود: در راستای بزرگداشت این هفته مراسم یادواره شهدای خانگی با همکاری خواهران بسیجی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) تدارک و در منزل معلم شهید ابوالقاسم نجار در این محله برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: در راستای ترغیب بسیجیان به ورزش، فعالیت ورزشی گل کوچیک و فوتبال دستی در رده سنی نونهالان در پایگاه برگزار شد.

جلال بیان داشت: برگزاری حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی، حلقه صالحین شهید علی اکبر ادهم و حلقه صالحین شهید محمدتقی فیض نیز در طول هفته برگزار و با استقبال خوبی از از سوی بسیجیان همراه بود.

او یادآور شد: گشت محله محور رضویون با حضور ۲۵ نفر از بسیجیان پایگاه در قالب پنج تیم گشتی و در جهت برقراری امنیت و آرامش در سطح محله های شهر از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار