خبرهای داغ:

شورا‌های اسلامی تبلور اراده جمعی در اداره جامعه شهری و روستایی هستند

شاهرود_ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در نشست صحن علنی شورای اسلامی این شهر، شورا‌های اسلامی را تبلور اراده جمعی در اداره جامعه شهری و روستایی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۰۹۰۷۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

شورا‌های اسلامی تبلور اراده جمعی در اداره جامعه شهری و روستایی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سید ابراهیم موسوی، در نشست صحن علنی شورای اسلامی این شهر که به مناسبت گرامی داشت روز شورا‌های اسلامی تدارک دیده‌شده بود شرکت کرد.
سید ابراهیم در این نشست ضمن تبریک به اعضای شورای شهر گفت: اراده مردم در حکومت‌های دینی با انتخابات به منصه ظهور می‌رسد که شورا‌ها و منتخبین مردم برای اداره امور شهری تحققی از اراده جمعی را نمایان می‌کنند.
او با اشاره به اینکه در بسیاری از نشست‌های شورای شهر شاهرود از کتاب‌های برخی نویسندگان بومی رونمایی، معرفی و نقد شده است، تأکید کرد: تلاش و همراهی اعضای شورای شهر در این راستا ثمربخش است.
حمیده محبی رئیس شورای شهر شاهرود هم در این نشست ضمن بیان اینکه، کتاب و مطالعه مفید برای نسل نو باید به صورت نیاز ضروری و در سبد خانوار قرار گیرد گفت: کتابداران مروجان توسعه فرهنگی و بسط و توسعه علمی مطالعه هستند.
او بابیان اینکه مطالعه برای نسل جوان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، تأکید کرد: در چالش‌های پیش روی نسل نو مطالعه مداوم در تصمیم‌گیری و تصمیم سازی دقیق و به‌موقع نقش بسزایی دارد.
گفتنی است، در این نشست که با حضور شهردار شاهرود برگزار می‌شد، کتابداران شاهرودی با اهدای شاخه‌ای گل از زحمات اعضای شورا در راستای توسعه فرهنگ مطالعه در شهر تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها