خبرهای داغ:

مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش از شهدای دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۵۰۸۴۲۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، زنده‌یاد خدابس شهبازی مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش از شهدای دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان چشم از جهان فرو بست و میهمان فرزند شهیدش شد.

 

مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش که از اردیبهشت‌ماه سال 1367 داغ جوان رشید خود را بر سینه داشت پس از 35 سال فراق، به وصال او نائل شد و در بهشت به دیدار فرزند شهیدش رفت.

 

پیکر پاک زنده‌یاد خدابس شهبازی مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش امروز یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه سال 1402 با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان محلی در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان تشییع شد.

 

پس از برگزاری آیین تشییع و اقامه نماز، خانواده‌، دوستان، آشنایان، بستگان و همسایگان با مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش وداع کردند و سپس پیکر پاک این مادر شهید در آرامگاه ابدیش آرام گرفت.

 

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با صدور پیامی ارتحال زنده‌یاد خدابس شهبازی مادر شهید بیلر حیدری‌کاهکش را به خانواده داغدار این شهید عزیز تسلیت گفت.

 

شهید بیلر حیدری‌کاهکش در روز سوم فروردین‌ماه سال 1341 دیده به جهان گشود و در دوران جوانی همراه با دیگر رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و میهن راهی جبهه شد.

 

پس از حضور در جبهه در تاریخ یکم اردیبهشت‌ماه سال 1367 در جبهه دارخوین شهذ شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

 

شهید بیلر حیدری‌کاهکش در سن 26 سالگی به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش پس از انتقال از خاک جبهه، در زادگاهش تشییع شد و در گلزار شهدای چهاربیشه مسجدسلیمان در کنار دیگر شهیدان شهر آرام گرفت

ارسال نظرات
پر بیننده ها