خبرهای داغ:

کنگره شهدای سمنان در شأن شهیدان برگزار شود/برگزاری کنگره یک اقدام مردمی است

استاندار سمنان گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان سمنان به بهترین نحو ممکن و در شأن مقام والای شهدا برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۵۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تقویت ارتباط نسل جدید با دوران دفاع مقدس امری بسیار مهم است که باید از ظرفیت برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان به بهترین شکل ممکن ویژه تحقق این امر استفاده شود.

وی گفت: از هدایت‌های معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و تلاش‌های وافر و بی‌وقفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و دبیرکل کنگره تقدیر می‌کنیم.

استاندار سمنان افزود: در صورت امکان، زمان‌بندی برگزاری اجلاسیه‌های شهدا در شهرستان‌های استان منتهی به برگزاری کنگره اصلی بزرگداشت شهدا در استان باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره یک اقدام مردمی است که باید با اولویت استفاده از ظرفیت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شوراهای اسلامی، مؤثران، متنفذان و اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: امروز بهترین دوران مدیریت ماست؛ همه ما به‌نوعی در برگزاری کنگره شهدا نقش داریم که می‌توان گفت سعادتی بسیار بی‌نظیر و توفیقی ارزشمند است.

استاندار سمنان گفت: تلاش‌ها و اقدامات به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد تا همان‌گونه که استان سمنان در تمام حوزه‌ها سرآمد کشور است، دومین کنگره بزرگداشت شهدا نیز به بهترین نحو ممکن و به‌گونه‌ای که فاخر و شاخص و در شأن مقام والای شهدا باشد، برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار