خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شوش :

تامین زیرساخت های یادمان فتح المبین نیازمند نگاه ملی است

سروان پاسدار احسانی فرگفت: نیاز است تا با نگاه ملی در زمينه تامين زير ساخت ها و امكانات در يادمان فتح المبین توجه ويژه ای صورت گيرد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سروان پاسدار احسانی فر جانشین فرمانده سپاه شوش در نشستی که با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد، گفت:چهارراه ورودی شوش که در جاده ترانزیتی محور شمال به جنوب واقع شده ، دارای حجم بالای ترافیکی است و ساماندهی وضعیت ایجاد شده در ورودی شهر و زیباسازی آن با هدف روانسازی ترافیک و جلوگیری از حوادث با احداث زیر گذر اندیمشک به اهواز در ورودی شوش یکی از مطالبات عمومی مردم شوش است.

 

 

وی افزود:منطقه فتح المبين ، یکی از مهمترين عمليات ها در دوران دفاع مقدس می باشد،نياز است تا با نگاه ملی در زمينه تامين زير ساخت ها و امكانات در اين يادمان ملی توجه ويژه ای صورت گيرد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه شوش با اشاره به روند تکمیل پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهدا تصریح کرد:حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و شهرستان شوش با توجه به جمعیت بالا نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی بسیار بالا می باشد، از دولت سیزدهم انتظار داریم پروژه های حوزه درمان و بهداشت شهرستان را در لیست تامین اعتبار قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور شجاعانه مردم شهرستان شوش در هشت سال جنگ تحمیلی و در خط مقدم مبارزه با دشمن بعثی، بوده اند ، در این راستا تلاش برای ثبت روز مقاومت و پایداری مردم شوش در تقویم ملی یکی از مطالبات جدی مردم از دولت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار