فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

دشمن به‌دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه است/ فضای مجازی؛ ابزار دشمن در بدبین‌سازی مردم به انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با تیره و تار نشان دادن آینده کشور و به خصوص بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی و غفلت از دستاوردهای نظام به دنبال بدبین‌سازی مردم به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۰۷۶۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ سردار پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع فعالان فضای مجازی بسیج این شهرستان با اشاره به نقش فضای مجازی در عصر حاضر گفت: امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است، حضور در جمع افسران جنگ نرم، حال و هوای دفاع مقدس و سنگرهای جبهه را یادآوری می کند.
وی افزود: روزی در جنگ تحمیلی و در جغرافیای طبیعی رزمندگان ما با ابزار و تجهیزات و تکتیک و تاکتیک خود و با سلاح از خاک و مرز وطن دفاع می کردند و امروز که دشمن جنگ نرم را علیه نظام آغاز کرده و با راهبرد جدید، قوی و فنی تر از گذشته وارد میدان شده نقش شما به عنوان افسران جنگ نرم بسیار مهم است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم مدام در حال پمپاژ اخبار دروغ و شایع است و می خواهد جای شهید و جلاد را عوض کند.
سردار کریمی ادامه داد: در جنگ نظامی کسانی که جان خود را فدا می کند، با عنوان شهید و جانباز یاد می شوند اما در فضای مجازی کسی که آسیب می بیند در قتلگاه فضای مجازی فرو می رود.
وی افزود: در جنگ نرم نیاز است تا تاکتیک ها و تجهیزات خود را وارد میدان کنیم، در جنگ تحمیلی هم رزمندگان ما با حداقل ها در برابر دشمن ایستادند و این نشأت گرفته از ایمان رزمندگان ما بود؛ اخلاص رمز پیروزی رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی بود، اخلاص به همه کارها برکت می دهد و این را در دفاع مقدس رزمندگان ما مشق کردند.
فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: امروز هم در برابر تجهیزات و امکانات دشمن با همین سلاح معنویت همه حربه ها و توطئه های دشمن نقش برآب می شود.
وی افزود: شما افسران جنگ نرم هم از بزرگی و عده و عدّه و مکر دشمن هراس نداشته باشید؛ در جنگ نرم هم با اخلاص بر دشمن فائق خواهید آمد و دست خدا بالاترین دست ها است.
سردار کریمی با بیان اینکه دشمن جنگ هیبریدی را علیه ما شروع کرده که مولفه های این جنگ یکدیگر را پوشش می دهند و ابهام آلوده و در حال گسترش است، گفت: دشمن در این درگیری همه مولفه ها از جمله تحریم، جنگ نظامی، تخریب و ... و در یک کلام همه را یک جا به میدان آورده است تیرهایی خود در چله کمان می‌گذارد و به سوی لشکر همدل و همصدا پرتاب می‌کند تا شاید به اهداف پلید خود برسد.

وی افزود: در عملیات روانی و جنگ رسانه ای، دشمن احساس قدرت می کند چراکه شبکه های اجتماعی خود را گسترش داده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری بارها به موضوع اینترنت ملی تاکید کرده اند اما متاسفانه در دولت های گذشته به این موضوع توجهی نشده و این فضای رها شده بدون آموزش در اختیار همگان قرار گرفت.

کریمی گفت: دگرگونی حقایق و واقعیت ها در فضای مجازی، تطهیر رژیم پهلوی و مقایسه آن با نظام جمهوری اسلامی و القای ناامیدی، مستمسکی برای دشمن است.

وی با بیان اینکه اقتدار دشمن شکسته شده است، افزود: دشمن با تیره و تار نشان دادن آینده کشور و به خصوص بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی و غفلت از دستاوردهای نظام به دنبال روتوش این مسئله است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: تحریم شخصیت های نظام توسط دشمن، برند سازی سیاسی و ایجاد بار روانی در بین مردم است و این راهبرد دشمن برای مستاصل کردن مسئولین است.

کریمی با بیان اینکه مردم یدواحده باشند، گفت: دشمن با زدن وحدت و ایجاد تفرقه بین سایر اقوام می خواهد مردم را به جان مردم بیندازد و با مسئله حجاب هم دوقطبی سازی را دنبال می کند.

وی افزود: ما ملت بزرگ با راهبری مقام معظم رهبری ۴۴ سال ایستادگی کرده ایم و آرمان ها بزرگی برای تحقق تمدن اسلامی و ظهور امام موعود داریم.
فرمانده سپاه روح الله با بیان اینکه اهمیت فضای مجازی باید با باور تبدیل شود، خاطرنشان کرد: نبرد ادامه دارد، فقط سنگر عوض شده است، در فضای مجازی عده ای پابرهنه اما مسلح به معنویت، با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی مقابله می کنند و ما در این نبرد هم پیروز میدان خواهیم بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار