مسئول بسیج رسانه استان مرکزی تاکید کرد

اردوهای «راهیان پیشرفت» بستری برای تقویت روحیه خودباوری

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی گفت: "راهیان پیشرفت" به عنوان یک رویداد بزرگ عملی در راستای ترویج روحیه امید و خودباوری است.
کد خبر: ۹۵۰۷۳۷۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ احسان ربیعی، مسئول بسیج رسانه استان مرکزی در حاشیه اردوهای "راهیان پیشرفت" که به منظور بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران رسانه های دیداری و بر خط از صنایع تخصصی شهر اراک(هپکو و واگن پارس) و به همت سازمان بسیج کارگری و رسانه استان برگزار شد، گفت: امروز که رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین را واجب عینی ‌و فوری توصیف کرده‌اند باید با طرح‌هایی همچون راهیان "پیشرفت" از دستاوردهای انقلاب سخن گفته و امیدآفرینی صورت بگیرد.

وی افزود: "راهیان پیشرفت" به عنوان یک رویداد بزرگ عملی در راستای ترویج روحیه امید و خودباوری است؛ هدف اصلی این اردوها بازدید علمی و تخصصی و آشنایی دقیق اصحاب رسانه بر روی مسائل مهم ملی است.

مسئول بسیج رسانه استان مرکزی تصریح کرد: حضور اصحاب رسانه در این اردوها گامی بلند در راستای نهادینه‌سازی ترویج اخبار امیدآفرین در جامعه خواهد بود. در این اردوها به دنبال این هستیم که موفقیت‌ها، واقعیت‌ها و دستاوردهای جوانان و متخصصان ایران اسلامی را از نزدیک بازدید کرده و سپس به شکل شایسته ای آنها را منعکس کنیم.

ربیعی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت بسیج رسانه در مجموعه‌های مختلف در سال جاری با قوت ادامه خواهد داشت و سعی داریم بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق را به‌زودی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار