در آستانه عید سعید فطر برگزار شد؛

تجلیل از فعالان قرآنی ناحیه مقاومت بسیج فریمان

آیین تجلیل از فعالان قرآنی ناحیه سپاه فریمان در آستانه عید سعیدفطر و برپایی چهارمین محفل انس با قرآن باحضور فرماندهي، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان در نمازخانه بیت الزهرا(س)این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۶۹۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی از فریمان؛ چهارمین محفل نورانی انس با کلام وحی الهی در ماه مبارک رمضان با حضور فرماندهي، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و جمعی از نیروهای کارکنان در فضایی سرشار از معنویت در محل نمازخانه بیت الزهرا(س) سپاه فریمان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه تعدادی از قاریان پایور و وظیفه، به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداختند و در ادامه قاری ممتاز کشوری و استانی، استاد رضا فرحزاد؛ با نواي دلنشين آياتي از كلام الهي را تلاوت نموده و باعث ایجاد شور و شعف معنوی در بین حضار شد.

در پایان با حضور فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و استاد فرحزاد، 11 نفر از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی سپاه فریمان و سه نفر از نوجوانان بسیجی، دانش آموز محمد صادق فیضی و میثم رفیعی حافظ چهار جزء از قرآن کریم و دانش آموز بسیجی رضا نظام خواه ، قاری قرآن کریم، و همچنین استاد رضا فرحزاد، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ی نقدی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار