خبرهای داغ:
خطیب جمعه فرادنبه :

حفاظت از ارزش های انسانی و ایمانی ضروری است

حجت الاسلام علوی گفت:برای حفاظت از ارزش‌های انسانی و ایمانی، حضور مستمر در نمازهای جمعه وجماعات و مأنوس شدن با قرآن کریم و خدمت بی منت به‌ بندگان خدا وحفظ وحدت وامنیت اجتماعی، لازم وضروری می باشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۵۲۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛حجت الاسلام سید حسین علوی اصل در خطبه های نماز جمعه فرادنبه ضمن تبریک وتهنیت فرا رسیدن عید سعید فطر به‌ حفظ و حراست از دستاوردهای معنوی و با برکت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: شیطان همواره در کمین است که از غفلت و جهالت انسان مؤمن استفاده کرده و سرمایه واندوخته های معنوی او را از بین ببرد یکی از روش‌های راهزنی و غارتگری شیاطین  ایجاد شک و شبهه در مسائل و ارزش‌های انسانی و ایمانی و اخلاقی است .

وی گفت: مثلا در فضای مجازی و اذهان عمومی بویژه در نسل جوان و نوجوان اینگونه تلقین می‌کنند که انجام دستورات اسلام والتزام عملی به ارزش‌های اسلامی و انسانی  ، اجباری نیست و هرکس به میل واختیار خودش آزاد است که به ضروریات دین و اخلاق،  عمل کند و يا عمل نکند ودر نتیجه با ایجاد این شبهه،  جامعه انسانی و اسلامی را به هرج و مرج و درنهایت،  نسل جوان و آینده کشور را به نابودی بکشانند.  

خطیب جمعه فرادنبه افزود: لذا برای حفاظت از ارزش‌های انسانی و ایمانی، حضور مستمر در نمازهای جمعه وجماعات و مأنوس شدن با قرآن کریم و خدمت بی منت به‌ بندگان خدا وحفظ وحدت وامنیت اجتماعی، لازم وضروری می باشد.

 حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنان خود  به ضعف و انحلال وانزوای رژیم نامشروع صهیونیستی اشاره کردو گفت: اینکه بین سیاستمداران داخلی و خروج صدها نظامی از ارتش تروریستی صهیونیستی و نافرمانی و سرپیچی عده‌ای از فرماندهان ارشد و خلبانان از ادامه خدمت و تظاهرات هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی،  اینها همه گواه بر زوال و نابودی رژیم صهیونیستی می باشند.

وی در پایان از عموم مردم فهیم و مؤمن شهر فرادنبه،  خواست که در نماز عید سعید فطر حضوری معنوی و با شکوه و دشمن شکن داشته باشند.

 شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
آخرین اخبار