خبرهای داغ:
سردار فرجی:

سردار «حجازی» رزمنده‌ای مخلص و توانمند بود

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: سردار«حجازی» رزمنده‌ای مخلص و توانمند بود که توانست در کنار تمام خدماتی که برای انقلاب و میهن اسلامی انجام دهد در خارج از مرزها جبهه مقاومت را انسجام بخشد.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۱۳
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار شهید «سید محمد حجازی» که در حسینیه سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار کرد: سردار «حجازی» رزمنده‌ای مخلص و توانمند بود که توانست در کنار تمام خدماتی که برای انقلاب و میهن اسلامی انجام دهد در خارج از مرزها نیز جبهه مقاومت را انسجامی خاص بخشد.

وی اضافه کرد: شهید حجازی فردی مدیر و مخلص بود و همیشه به دنبال گمنامی بود و توانست کارهای بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت انجام دهد.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خاطرنشان کرد: شهید حجازی در فتنه ۸۸ نقش فعالی داشت و با هماهنگی و هم اندیشی با سردارشهید حاج حسین همدانی نقش بی‌بدیلی در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان ایفا کرد.

وی ادامه داد: زندگی و رفتار و اخلاق شهید حجازی پدرانه بود و بسیار با اخلاق و مهربان بود.

سردار فرجی در پایان عنوان کرد: شهید حجازی همه کارهایش با عقلانیت بود و بسیار مدبرانه و با تدبیر ماموریت‌ها و کار‌ها را پیش می‌برد و در سخت‌ترین شرایط در جبهه مقاومت مدیریت کرد و رزمنده‌ای خستگی ناپذیر در صحنه‌های نبرد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات