خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

یکی از مهمترین وظایف ما انتقال رشادت‌های شهدا به نسل جوان است

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: یکی از مهمترین وظایف ما این است که رشادت‌های این شهدای بزرگوار را به نسل جوان منتقل کنیم تا ابعاد شخصیتی شهداء به یک الگوی کامل در سطح جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۷۱
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷

یکی از مهمترین وظایف ما انتقال رشادت‌های شهدا به نسل جوان استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در مراسمی که به مناسبت چهلمین روز درگذشت سردار «سید محمد حجازی» در حسینیه سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: سردار «حجازی» از سرمایه‌های نظام و فردی بسیار موثر بوده که زحمات بسیاری برای اسلام کشیدند و ما هم وظیفه داریم تا با برگزاری چنین مراسماتی قدردان این شهیدان باشیم چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران هرچه دارد از برکت خون شهداء است.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف ما این است که رشادت‌های این شهدای بزرگوار را به نسل جوان منتقل کنیم تا ابعاد شخصیتی شهداء به یک الگوی کامل در سطح جامعه تبدیل شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: این مراسم با هدف تبیین فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شهید بزرگوار «حجازی» برگزار شد که فرمودند «این شهید سراپا مجاهدت، فکری پویا و دلی سرشار از ایمان و انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود».

وی یادآور شد: به مناسبت چهلمین روز درگذشت سردار حجازی توسط پایگاه مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برنامه‌های مختلفی از قبیل زیارت عاشورا، ختم صلوات، ختم قرآن و نشست‌ برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار