خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسینی دیباجی؛

خدمت سربازی فرصتی ارزشمند برای استقلال و خودسازی است/ماه رمضان میدان مسابقه بندگان خداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:دوران خدمت سربازی فرصتی ارزشمند و گرانقدر برای جوانان است تا با تمرین استقلال، اعتماد به نفس و خودسازی برای نقش آفرینی در جامعه مهیا شوند.
کد خبر: ۹۵۰۶۰۰۳
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت دوران خدمت سربازی گفت:پوشیدن لباس مقدس سربازی افتخار بزرگی است و افراد زیادی در جبهه ها با این لباس مقدس عروج کردند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت سربازی به دلیل پیوند آن با ملت سازی دارای اهمیت است و دوران خدمت سربازی بهترین زمان برنامه ریزی برای آینده است.
وی در ادامه خودسازی ،اعتماد به نفس و کسب تجربیات ارزشمند را از برکات دوران خدمت سربازی عنوان کرد و اظهارداشت:استقلال و خودسازی در سختی ها بدست می آید و انسان هر چه مشکلات و سختی را بیشتر ببیند و تحمل کند ارزش و عیار او افزوده می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان روزه داري در ماه مبارک رمضان را تمرین خودسازی اراده در مقابل گناهان برشمرد و گفت: ماه رمضان میدان مسابقه بندگان خداست و پیروز این میدان کسانی هستند که با روزه داری و یاد خداوند ازاین ماه به خوبی بهره بردند.
وی تصریح کرد:خدا بندگانش را تشویق می کند و پاداش می دهد و یکی از این پاداش ها ،در افطار است که انسان در این زمان است که می تواند حاجات خود را با انس با خداوند متعال برآورده کند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت توجه به یاد خدا ابراز داشت:اگر بخواهیم رشد کنیم باید به سمت خدا برویم و اگر قدرت بخواهیم باید به سمت خدا حرکت کنیم،رزق در پیشگاه خدواند متعال است و برای رسیدن به عزت باید رو به درگاه الهی داشته باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها