خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

دانشجویان در جنگ شناختی جهاد امیدآفرینی داشته باشند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: دانشجو برای اینکه در جامعه اسلامی تاثیرگذار باشد باید خود را با منظومه فکری امامین انقلاب تطبیق دهد تا در برابر هجمه های ناامیدی آفرینی جهاد امیدآفرینی کند.
کد خبر: ۹۵۰۵۷۴۵
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

دانشجویان در جنگ شناختی جهاد امیدآفرینی داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم، طی سخنانی با تاکید بر اینکه خداوند برای شناخت راه های سعادت ابزارهای لازم را به انسان داده است، بیان کرد: عقل و بینش یکی از نعمت های خداست که در صورت همراهی با علم و دانش سبب رشد فرد می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اضافه کرد: همچنین قلب سلیم و فکر بلیغ نیز از قوای مدرکه ای است که جان و عقل و دانش انسان را به سمت تعالی و رشد هدایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام راحل در تمام صحنه‌ها ملت ما هوشیارتر شده و هر روزه بر عظمت و قدرت آن افزوده شده است.

وی عنوان کرد: برای اینکه جامعه اسلامی در مسیر سعادت و تعالی حرکت نماید لازم است تا از فرصت های موجود نهایت استفاده کند و همواره جنبه عملی و کارکردی آن بر توصیه و حرف غالب آید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: دانشجو برای اینکه بتواند در جامعه اسلامی تاثیرگذار باشد باید با منظومه فکری امامین انقلاب خود را تطبیق دهد تا بتواند در برابر هجمه های ناامیدی آفرینی دشمنان و جلوگیری از شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی ایفای نقش کند.

وی اظهارداشت: از دانشجویان انتظار می‌رود نایافته‌های علمی و بینشی و ادارکی جامعه را در قالب مقاله و سایر شیوه‌های موثر علمی به خوبی فهم و به مردم منتقل کنند.

وی تصریح کرد: اراده و سنت های الهی قابل تغییر نیست که یکی از مصادیق آن نابودی ظالمین و مستکبران است که بر همین مبنا با هدایت های الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امید می‌رود اسراییل غاصب زودتر از ۲۵ سال تعیین شده از پهنه گیتی حذف شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار