خبرهای داغ:
یکی از ائمه جماعات قم:

وحدت کشور‌های مسلمان راه حل مسأله فلسطین است

حجت الاسلام مددخانی از ائمه جماعات قم با اشاره به حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: راه نجات قدس و راه حل مناسب برای حل مسأله امروز فلسطین همبستگی و وحدت‌های کشور‌های مسلمان است.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۴۵
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

وحدت کشور‌های مسلمان راه حل مسأله فلسطین است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین مددخانی از ائمه جماعات استان قم گفت: مردم ولایتمدار و ولایی ایران با حضور پرشور خود در روز قدس حاوی پیام مهم وحدت و برحذر بودن از تفرقه و دشمنی بین ملت‌های مسلمان هستند که این حضور از عوامل مهم امت‌های اسلامی در حفظ و تحقق توحید، وحدت و اتحاد بشمار می‌آید.

وی افزود: ارتباط مستمر و بالقوه بین کشور‌های منطقه و جبهه مقاومت اسلامی از بهترین تعاملات در قبال روز جهانی می‌توان متناسب با توانایی‌های ملت‌های اسلامی و جبهه مقاومت با هدف آزادسازی فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی جانی زمامدار وقت بکار گرفت.

مددخانی عنوان کرد: امام خمینی (ره) با‌اندیشه والا و بلند خویش نقش ویژه‌ای در احیای مسأله فلسطین و روز قدس داشت و توانست ملت‌های مسلمان را بیدار کند و‌ایشان روز قدس را روز پرده‌برداری از جنایت آمریکا و روز احیای اسلام و سایه افکنی قوانین اسلامی به منظور حمایت از مسلمین در تمام ملت‌های اسلامی قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در این روز و گرامیداشت آن با تقویت روحیه ظلم ستیزی و مشارکت در امور سیاست، اهمیت ورزیدن و خارج شدن از بی‌تفاوتی با همبستگی و وحدت کشور‌های مسلمان حداقل تأثیرا راهپیمایی روز قدس بود، گفت: راه نجات قدس و راه حل مناسب برای حل مسأله امروز فلسطین همبستگی و وحدت‌های کشور‌های مسلمان است.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار