خبرهای داغ:

ضیافت افطاری میهمانان امام مهربانی ها در خرمشهر

خادمیاران رضوی مراسم ضیافت افطاری با نام میهمانان امام مهربانی آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام ترتیب دادند تا کودکان و خانواده های کمتر برخوردار و ایتام میهمانان این ضیافت باشند.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۷۹
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر ضیافت میهمانان امام مهربان نام افطاری است که هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف کانون خدمت رضوی با مدیریت آقای عبدالامیر تابنده وحمایت جمعی از خیِرین، بین افراد کمتر برخودار و ناتوان و خانواده های ایتام برگزار می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت : این ضیافت در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در مجتمع فرهنگی سوم خرداد واقع در فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر با حضور جمعی از خادمین آقا و خانم که از میهمانان خوشامدگویی و  پذیرایی می کردند برگزار شد.

 

وی گفت: مبهمانان این ضیافت افطاری غالباً کودکان یتیم بودند اما در کنار آنان، خانواده های کمتر برخوردار و نیازمند مناطق محرومی هم حضور داشتند که توسط گروه های جهادی شناسایی شده بودند و به این ضیافت دعوت شدند.

 

حاج آقا موسوی صالحی در پایان گفت؛ گروه‌های جهادی بسیجی حوزه های مقاومت بسیج خواهران و برادران ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در زمینه های گوناگون خدمات رسانی، محرومیت زدایی، بازسازی و مرمّت منازل محرومین، کارهای علمی، آموزشی و فرهنگی خدمات قابل تقدیری را انجام می دهند که در همین راستا گروه جهادی سربازان ولایت یکی از گروه‌های فعال و موفق می باشدکه لازم است از همه ی این عزیزان تشکر و قدر دانی داشته باشیم.

ضیافت افطاری میهمانان امام مهربانی ها در خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار