خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور؛

خدمت به مردم برای مسئولان جمهوری اسلامی، فرصت و افتخار است

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان:مسئولان با خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کنند.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان ؛ سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر عج خوزستان در نشست شورای اداری شهرستان آبادان گفت:جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم پایه است و از آغاز نهضت اسلامی ضد طاغوت تا شکل دهی ساز و کار نظام با حضور آنان همراه بوده است، بنابراین همواره خدمت به مردم برای مسئولان جمهوری اسلامی، فرصت و افتخار است. از دیگر سو این سرمایه مهم اجتماعی برای دشمنان ایران و اسلام نیز بستر مناسبی برای ضربه به فرهنگ، دین، آیین و سنت‌های پسندیده مردم ایران است.

 

سردار شاهوار پور گفت: دشمنان ایران و اسلام از دیرباز تا کنون بدنبال تغییر فرهنگ اصیل ایرانی با هدف گسترش فساد و فحشا در کشور بوده و هستند.

 

وی افزود: سابقه مبارزه مردم ایران با استعمار و استکبار همواره با دینداری اجین بوده و است. این موضوع در شعار‌ها و مبارزات مردم ضد رژیم پهلوی و البته موضع گیری‌های امام خمینی (ره) مشهود بود.

 

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر عج خوزستان عنوان داشت: 

دشمنان ایران از آغاز شکل گیری جمهوری اسلامی تاکنون برای فروپاشی ساختار نظام اسلامی سه رویکرد ایجاد جنگ سخت با راه اندازی جنگ تحمیلی، جنگ نیمه سخت با ترور و تجهیز گروه‌های تجزیه طلب و راهبرد جنگ ترکیبی با محوریت کار‌های رسانه‌ای و ضد دینی و فرهنگی را در پیش گرفته اند.

 

سردار شاهوار پور خاطر نشان کرد: امروز تردیدی نیست که دشمنان در جبهه جنگ سخت و نیمه سخت در برابر ملت ایران کاملاً شکست خورده اند، اما برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن ،مسئولان باید با تولید محتوای جذاب فرهنگی هنری و پرهیز از انفعال با تمام توان انجام وظیفه کنند.

 

وی ادامه داد: مسئولان با خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم عرصه را بر دشمنان تنگ کنند، شکی نیست که هر چه خدمات شایسته به مردم افزایش یابد و رضایتمندی آنان فراهم شود دشمنان نیز به همان اندازه به عقب رانده می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار