بیانیه سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان خراسان رضوی به مناسبت روز قدس

سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان خراسان رضوی در بیانیه از همه آحاد مردم و همچنین کشاورزان، دامداران، بهره برداران و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان، دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۳۰۳
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان خراسان رضوی در بیانیه ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه تمامی مردم جهان از قدس شریف با محکوم کردم اقدامات خصمانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل غاصب از همه آحاد مردم و همچنین کشاورزان، دامداران، بهره برداران و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان دعوت کرد که متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«سیاست عمده‌ی استکبار و صهیونیسم، کمرنگ کردن مسئله فلسطین در ذهنیت جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آن است.» امام خامنه ای مدظله العالی

امروز رژیم صهیونیستی بیش از پیش به پایان خود نزدیک شده است. در روزگاری که تمامی ابرقدرت های جهان در تلاش بودند تا مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند، درایت روح خدا در مطرح کردن روز قدس و عنوان کردن مسئله قدس بعنوان اولین و مهم‌ترین مسئله جهان اسلام، خط بطلانی بر نقشه های شیطانی لابی صهیونیست بود.

حرکت امام راحل باعث نظم‌بخشی به جریانات حامی آزادی قدس و تشکیل جبهه مقاومت جهانی در برابر اشغال‌گران قدس گردید. و امروز میبینم که جبهه مقاومت مقتدرتر و استوارتر از همیشه در دفاع از حقوق فلسطینیان و تمامی مظلومین جهان نقش آفرینی می‌کند.

بحمدالله روز قدس در سالیان گذشته محور همبستگی تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده است و به نماد مبارزه علیه اشغالگری و زورگویی در تمام جهان تبدیل گشته است.

لذا، بسیجیان جامعه کشاورزی استان خراسان رضوی،ضمن تاکید بر حمایت تمامی مردم جهان بر حمایت از قدس شریف، از تمامی امت خداجوی استان و همچنین کشاورزان، دامداران، بهره برداران و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی دعوت می‌نماید تا مثل همیشه با حضور و مشارکت خود در یوم‌الله روز قدس مشتی محکم و کوبنده بر دهان رژیم رو به زوال صهیونیستی و استکبار جهانی بزنند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سازمان بسیج جامعه کشاورزی خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار