مسئول سیاسی سپاه کلیبر:

ولایت مداری عامل عاقبت بخیری است

تبریز- مسئول سیاسی سپاه کلیبر گفت: شناخت امام عصر و در عصر غیبت شناخت نایب بر حق یعنی ولی فقیه و گوش به فرمان ولایت بودن عامل عاقبت بخیری است.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۷۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد توحیدی در جمع سربازان سپاه کلیبر با تسلیت شهادت  حضرت علی(ع) افزود: ابن ملجم که در رکاب علی(ع) جنگ کرده بود و در راه اسلام جهاد کرده بود در دام جنگ شناختی معاویه افتاد و در جنگ صفین از امیر المومنین جدا شد هم دنیایش را از دست داد و هم آخرتش را.
 
وی ادامه داد: الان هم معاویه ها وجود دارد که با دروغ پراکنی، شایعه پردازی و شبه افکنی می خواهند انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را وارونه نشان دهد انسان های پای کار با روحیه انقلابی را ناکار آمد و انسان های نالایق را لایق جلوه بدهند و مردم را نسبت به اصل واقعیت گمراه کنند.
توحیدی خاطرنشان کرد: ملت ما با بصیرت تر از مردم کشورهای دیگر هستند واقعیت ها را بهتر از همه می دانند و با حضور خود در روزهای ملی و راهپیمایی ها، توطئه و سیاه‌نمایی دشمن را نقشه بر آب کرده و با حرکت مثبتشان مشتی بر دهان مخالفین جمهوری اسلامی زدند.
وی اظهار داشت: تنها راه مقابله با جنگ شناختی دشمن جهاد تبیین است همگی باید به فرمان رهبرمان لبیک گفته تبیین را همچون جهاد در راه خدا مهم بشماریم و در فضای واقعی و فضای مجازی روشنگری کنیم و به شبهات پاسخ دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار