خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم خبر داد:

تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان / فعالیت ۳۵ گروه جهادی در ایام نوروز

سرهنگ طالبی گفت: ۳۵ گروه جهادی بسیج در بهارخدمت رسانی، در مناطق محروم حاشیه شهر و روستا‌های شهرستان جهرم، به خدمت رسانی مشغول بودند.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ ناصر طالبی فرمانده سپاه جهرم از فعالیت گروههای جهادی در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در ایام میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شب‌های پرفضیلت قدر، بیش از دو هزار و پانصد بسته معیشتی با محوریت بسیج سازندگی و همکاری حوزه و پایگاه های مقاومت بین محرومین توزیع شده و این امر خیر تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی گفت: تهیه بسته های معیشتی و اطعام، ترویج افطاری ساده، برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و قرآنی از دیگر برنامه های گروه های جهادی بسیج در این ماه مبارک بوده است.
سرهنگ طالبی اظهار داشت: اردوهای مختلف جهادی از اوایل اسفندماه سال گذشته و در ایام نوروز، در مناطق کم برخوردار شهرستان جهرم توسط بسیجیان ولایتمدار این شهرستان برگزار گردید.
 
فرمانده سپاه جهرم در ادامه افزود: سی و پنج گروه جهادی بسیج در عرصه های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تحصیلی، فرهنگی قرآنی، کمک مومنانه، واکسیناسیون دام و... در محلات کم برخوردار شهر جهرم، حاشیه شهر و مناطق محروم روستایی، به خدمت رسانی به مردم پرداختند و در اولین روز سال جدید نیز سرهنگ قزلسفلی مسئول بسیج سازندگی استان فارس، از فعالیت های جهادگران بسیجی بازدید به عمل آورد و از عملکرد ایشان ابراز رضایت کرد. 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار