فرماندار شهرستان رشتخوار خبر داد:

آغاز پروژه آبرسانی بخش جنگل رشتخوار با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه

فرماندار رشتخوار از آغاز طرح آبرسانی به بخش جنگل این شهرستان چهار هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و همکاری و مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۰۷
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار؛ حسین باهوش، اظهارکرد: کلنگ پروژه آبرسانی به بخش جنگل این شهرستان با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و با حضور مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در شرق کشور و جمعی از مسئولان بخش جنگل با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال به زمین زده شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه انتقال و تقویت شبکه آب شرب بخش جنگل تا قبل از شهریور به پایان می رسد، تصریح کرد: طول اجرای این شبکه چهار هزار و ۳۰۰ متر خط انتقال و خط اصلی آن تا خرداد امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار رشتخوار، ادامه داد: برای دیگر خطوط و نقاط از جمله جنگل، جنت آباد، بندازبک، چاهشورک، آهنگران و روستاهای پایین دست جنگل تلاش خواهیم کرد طی ۳ تا ۴ ماه این پروژه اجرایی شود و مردم خوب بخش جنگل از نعمت آب پایدار بهره مند شوند.

باهوش بخش جنگل سال هاست با جمعیتی حدود ۳۰هزار نفر ، با مشکل کم آبی مواجه است، یادآورشد: رشتخوار یکی از بحرانی‌ترین دشت‌های آبی خراسان رضوی است و اگر خشکسالی‌ها به همین منوال ادامه پیدا کند، ظرف ۱۰ سال آینده آب شیرین نخواهیم داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار