با حضور فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ناحیه خلیل آباد صورت گرفت؛

ضیافت افطاری و تجلیل از کارکنان وظیفه سپاه ناحیه خلیل آباد + (عکس)

همزمان با لیالی قدر؛ ضیافت افطاری و نشست صمیمی کارکنان وظیفه سپاه شهرستان خلیل آباد با حضور فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی و... در محل نمازخانه شهید الهی این ناحیه با آیین تجلیل از سربازان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۸۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

ضیافت افطاری و تجلیل از کارکنان وظیفه سپاه ناحیه خلیل آباد + (عکس)

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، سرهنگ پاسدار محمد حسن مقدم در ضیافت افطاری و نشست صمیمی کارکنان وظیفه این ناحیه که در نمازخانه شهید الهی برگزار شد، اظهارکرد: ماه رمضان رحمت خداوند بر زمین نازل و فضای معنوی خاصی بر جامعه حاکم می شود که انسان ها را به سمت پرهیزگاری سوق می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خلیل آباد، بیان کرد: همه ما بایستی در این ماه مبارک، با دقت اعمال خود را ارزیابی کرده، صفات زشت را کنار بگذاریم و معنویات و صفات شایسته را در خود پرورش دهیم تا بتوانیم به سعادت و رستگاری دست یابیم.

در ادامه حسینعلی کاردان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خلیل آباد با بیان اینکه دوران مقدس خدمت سربازی فرصتی مغتنم برای تقویت معنوی افراد است، افزود: همان گونه که عبادت جوان در نزد پروردگار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است عبادات یک نفر جوان سرباز و نگهبان بیش از 100 برابر در برابر پروردگار دارای اهمیت می باشد.

گفتنی است در پایان  این ضیافت از  همه کارکنان وظیفه حاضر در مراسم با اهدا هدیه و لوح یادبود دوران سربازی مزین به توصیه های شهیدحاج قاسم سلیمانی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار