خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، بدی‌ها را از جامعه دور می‌کند/ مهمترین نقاط قوت در نظام اسلامی، خانواده و عفاف و حجاب است

سرهنگ پاسدار علی دیلم کتولی گفت: انتظار همه مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی ورود جدی به حوزه حجاب و عفاف است
کد خبر: ۹۵۰۳۴۴۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، بدی‌ها را از جامعه دور می‌کند/ مهمترین نقاط قوت در نظام اسلامی، خانواده و عفاف و حجاب است

سرهنگ پاسدار علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان در گفتگو باخبرگزاری بسیح ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان  گفت: عفاف و حجاب در کنار یکدیگر شخصیت و هویت به زنان می‌بخشد و این امر باعث حفظ فرد محجبه در جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حجاب سرمایه‌ای گرانبها و مایه عزت و قدرتمندی زنان و دختران است، افزود: حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، بدی‌ها را از جامعه دور می‌کند.

فرمانده سپاه گرگان اظهار داشت: انتظار همه مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی ورود جدی به حوزه حجاب و عفاف است. بحث حجاب در جامعه ما ابزاری برای دشمن شده تا با استفاده از آن علیه و در راستای تضعیف نظام تلاش کند.

 وی افزود: مسئله نهادینه کردن فرهنگ عمومی قرآنی جدی گرفته شود و تحقق این مهم نیازمند تلاش شبانه روزی همه دستگاه‌ها را می‌طلبد. حجاب در جامعه اسلامی یک پرچم برافراشته است که دشمن با تمام توان قصد دارد آن را زمین بیندازد.

 دیلم کتولی ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ قرآنی باید از سنین پایه نهادینه شود، اضافه کرد: برنامه ریزی برای فعالیت قرآنی و تبیین معارف و مفاهیم قرآنی در کودکان مورد توجه قرار گیرد.کودکان مهم‌ترین سرمایه‌های آینده کشور هستند، نگاه قرآنی باید در سنین پایه و کودکی در افراد متبلور شود.

 فرمانده سپاه گرگان در پایان یکی از مهمترین نقاط قوت در نظام اسلامی را خانواده و عفاف و حجاب دانست و افزود: حجاب و عفاف از پایه‌های انقلاب اسلامی و نماد جامعه اسلامی محسوب می‌شود و امروز دشمن به دنبال تخریب این نماد است که باید هوشیار بود و دستگاه‌های فرهنگی باید در این مقوله با جدیت ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار