خبرهای داغ:
فرماندار دزفول:

از همه ظرفیت‌ها برای مدیریت شهرستان استفاده می شود

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: برای مدیریت دزفول از همه ظرفیت‌های موجود به ویژه نیروهای انقلابی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۲۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دزفول، علیرضا خردمند روز یکشنبه در جریان دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در دفتر فرماندار با تاکید بر اینکه برای حرکت در مسیر مستقیم باید ثابت قدم باشیم، افزود: سپاه و بسیج به عنوان رکن اصلی نظام و تنها گروهی هستند که در شرایط بحرانی همیشه نخستین گام را برداشته‌اند.

وی فضای دزفول و نیروهای این شهرستان را خوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد بتوانیم در مسیر انقلاب گام برداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: در آینده شاهد تغییراتی در بدنه شهرستان دزفول خواهیم داد و مجموعه انقلابی در سطح شهرستان ایجاد می‌کنیم تا خدمات به یادگار بمانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در این دیدار بیان کرد: مجموعه مشکلات شهرستانی یکجا در دزفول وجود دارد که باید شناسایی و مدیریت شوند.

سرهنگ بهروز حکمت پور با تاکید بر اینکه هر اقدامی برای مردم، خدمت به نظام است، افزود: ما نیز به نوبه خود شرایط را درک می‌کنیم و تمام قد در خدمت مردم و نظام جمهوری اسلامی و بر رفع مشکلات در شهرستان در تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه هرجا کمبود یا کمکی نیاز باشد سپاه دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: با وجود اینکه در مواقع زیادی دستمان خالی بوده ولی کار انجام داده‌ایم و اکنون نیز هرجا نیاز باشد به وظیفه خود برای خدمت رسانی به مردم عمل می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار