خبرهای داغ:

محافل انس با قرآن در طول سال برگزار شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: محافل انس با قرآن کریم در طول سال به صورت مستمر و منظم باید برگزار شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۵۴۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالدران، امروز 18 فروردین در نشست «قرآن و سبک زندگی» که در حسینیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: مراسم معنوی و روح‌بخش انس با قرآن کریم باید به صورت منظم و مستمر در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا برگزار شود.
وی ضمن اشاره به اینکه میلاد با سعادت امام‌حسن مجتبی کریم اهل‌بیت(ع) را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اهل بیت(ع) تدبر و تامل در قرآن‌کریم بود، که امام حسن(ع) نیز از این موضوع استثنا نبودند.
حجت‌الاسلام قنبری‌بارونی ادامه داد: تدبر در قرآن و آموزه‌های آن موضوع بسیار مهمی است، که در محافل قرآنی شکل می‌گیرد، بنابراین این رویه باید ترویج یابد؛ موضوع مهم دیگر اینکه توجه به معانی و مفاهیم قرآنی را باید جدی بگیریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چالدران فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در پیش بودن لیالی‌قدر را مورداشاره قرار داد، گفت: خوشبختانه مردم ما در سبک زندگی خود از اسلام الهام می‌گیرند، اما لازم است، این رویه در بین نسل جدید کشورمان نیز بیش‌ازپیش تقویت شده و دنبال شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار